9 dagar kvar va!!

2010-12-16 @ 10:42:43
Om nio dagar (25 dec) fyller jag 24 år! Åhh jag har ågren ja, 24 år... det är hur mycket som helst, egentligen!
Ja känner mig iaf som 15 sen att man har dragit på sig en och annan skavank, det få vi leva med =)

Tröttheten sitter i fortfarande, men det är nog bara för att vi är lite "förslappad" vi myser mest hela dagarna hemma i soffan och njuter av att få vara en familj på tre. Folk kommer och hälsar på så det sociala finns fortfarande kvar. Men jag skulle behöva mig en frisk lååång härligt SOMMAR promenad! Jag menar, jag vägra trycka ner Agnes i vagnen när det är -30 grader. Dert gör jag bara inte. Stackarn är ju så liten och visst hon behöver frisk luft, men kanske inte så frisk som dessa underbara vinter grader som har bjudits på nu! Ne plus att hon får frisk luft när vi vandrar till bilen och gör våran ärenden =) Och en sak till, vi bor ju som sagt en våning upp, så vi har som en loftgång... vilken leder då till att det är en Korkskruvstrappa och vagnen är för stor för att dras upp och ner på vanligt sätt! Vi sliter med vagnen och den hoppar som ett löv upp och ner, vilket har även gjort att jag har gett upp med att baxa den upp o ner i trappan. Dock finns det ett Barnvagnar/cyklar förråd, men det fattar inte mina grannar. Utan som har så fint ställt in tre cyklar lite hur som vill så nu är det fullt. En annan har ju inte heller hjärta till att flytta dom för att ställa in sin barnvag där. Men jag tro det få bli en ändring på det. För på nått sätt känner man sig handikappad...

På måndag åker vi till Umeå för att träffa Jeppes planhalva =) Ska bli så mysigt så, tror även att W ska med och umgås lite med umeå folket =)

Iaf, han har sovit här ett par gånger och första gången han sov här skulle han ringa och säga god natt till sin mamma... han inleder samtalet " Heeeej det är roligt här i umeå"
Han hade inte riktigt förstått att vi inte bor i umeå längre utan mycket mycket närmre! Men men han är bara fyra, vad ska man kräva ? =) haha

Agnes har iaf gått och blivit snorig! Och det är såååå jävla jobbigt om nätterna så vi vill bara spy, vi går lixom om varnadra jag och jens för att få sova samtidigt  som vi ska trösta liten tjej!
Näsfrida det är våran bästa vän dessa tider =)

Nej nu ska ja slå på lite kaffe så vi piggna till här i soffan... vi sitter som tre lökar eller ja, Agnes sover på pappa men nu måste vi göra nått.

Har iaf skickat iväg MASSA kort på framkallning nu, så nu väntar vi på dom sen måste vi åka och köpa lite ramar och sätta upp det på väggen =)
Naaajs Naaaaaajs

Nej nu kalla dagen.
Hej Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback