Kartonger och Utgång (?)

2010-12-03 @ 19:53:11
Folket, nu är nästan alla kartonger uppe, är endast några få kvar men dom tar vi sen. Mycket som ska upp i hallen men den ska ju som sagt målas om och upp med en tapet till fondvägg... =) Snyggt som fasen kommer detta att bli.

Vi trivs som fisken i vattnet och vi mår alla bra.

Agnes har kommit "till ro" tro vi eftersom vi äntligen har gjort det. Det har alltid varit ett projekt att lägga henne (en sak bara) men nu behöver vi bara pussa på henne och säga god natt, lägga hon i sängen och stänga dörren, sen sover hon för natten eller för lunchluren eller kvällsluren. =)
Så underbart så.

Funderar på en sak ja, när är det "för kallt" för ett barn att ligga ute? Jag tänkte på deras lungor och så. Idag va det snor kallt ute, så ja la henne i vagnen och hon sov, men bara en stund.. typ som om att hon tyckte det va för kallt. Så jag tog in henne och hon somnade om igen lika fort i princip!
Hon har massa kläder på sig så hon var inte kall på det sättet, men jag tänkte på att när vi går till blien eller nått så är det ju gris kallt, så då borde ju barn som är yttipytte liten tycka det är kallt med att andas in den kyliga luften! Har jag fel eller?


Ne men så att säga, vi är oxå i konflikt med boxer helvete rent ut sagt, vilka jävla pajaser.....skaffa aldrig boxer för fan!
Nog om det...

Hade tänkt gå ut ikväll med Emma, men nej nej.. agnes är krasslig i magen och annats tjoffs, plus att jag tycker det ÄR PÅ TOK FÖR TIDIGT att gå ut och festa, min åsikt. Sen finns det puckon som kliver näst intill ut från BB och går och super eller börja jobba. Aldrig aldrig aldrig... nej det få vänta ett tag till.
Så det blir en hemma kväll med Emma och familjen istället, nog för att Agnes sover men hon är med ändå! =)

Iaf en sak jag har varit irriterad idag med är att en person har blivit mördad eller ja, han har dött iaf inatt... och direkt imorse när ja loggade in på fb så va det så jävla många som va sååååå sjukt intresserad av vem han va! WHY?!? är det någon du känner så får du reda på det... eller?
Fattar inte varför folk är så jävla nyfiken, precis som om att det är ens liv att få reda på det. Helvete, han är död...mördad eller självmord same shit det är synd som fan! Känner man han inte så ska man inte ens diskutera skiten och speciellt inte på fb. Va håller folk på med???
Har man inget annat i livet än att försöka spåra vem som dött?!
Åhh ja blir så less!
Det är tragiskt att någon mist sitt liv och det är grymt synd om dom anhöriga... dom som skrev det på fb och undrade vem som blivit mördad..... TÄNK LITE LÄNGRE NÄSTA GÅNG! Varför är det så intressant att veta vem det va? Som sagt, va det någon man kände så får man reda på det, och jag lovar, känner man personen NÄRA så får man absolut inte reda på det via fb!


Nä nu ska ja få ut mitt agg mot dessa personen på nått helt annat.
Ner med huvudet i en kartong innan Emma kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback