Snö och åter snö!

2010-12-18 @ 08:01:41
Snö i mängder har det fallit.. mycket mysigt, men fruktansvärt jobbigt att ta sig fram när dom inte skottat. Nu när jag gick till tvättstugan fick jag plumsa snö enda till knäskålarna! Äre så det ska vara? Vart är alla skottbilar?!?! Åhh lite less får man bli iaf.

Sitter iaf helt ensam uppe och vaken och glor på tv... närmare bestämt Dr.Phil *skägg skägg*
Idag handlar det om små jävla tjejor på 13-15 år som är gravid och funderar på att adoptera bort sitt barn medans tjejens mor och mormor vill att hon ska behålla barnet!

HUR FAN KAN MAN ENS ÖVERVÄGA EN SÅN SAK!?!?! åhh sånt blir jag så jävla frustrerad över... min åsikt är att, kan man k*ulla och vara vuxen på det sättet så få man stå sitt "kast" ALLA vet vad som händer om man gör såna saker, vad det kan leda till!
Även att det verkar vara en trend att adoptera bort barn i Dr.Phils land...
Tänk alla barn i usa som inte får leva med sina riktiga föräldrar pga att dom vart till när "mamman" var 13 år... 13 år, kom igen nu! 13 år då har man ju inte ens fått mens känns det som, man har nyss kommit till världen själv. Det enda man vet egentligen är ju vad som händer om man har sex, man vet inte så mycket mer! Usch....

Gud jag blir så jävla irriterad så jag va slå bort programmet!
Nä varöfr skulle ja se detta nu då? Nu kommer jag gå runt och vara bitter hela dagen och muttra och dra upp en disskution (?) mellan mig och jens! Och vi kommer disskutera och vi kommer bli ovänner, för han inte förstår mig =) hahaha * i know i know*

Nä nu ska ja gå in o snusa på min älskade bäbis och bara vara lyckligast i världen som har universums vackraste Dotter




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback