Ständigt trött!

2010-12-11 @ 10:15:33
Ja det kan man lungt säga, jag är ständigt trött. Känns som det är nått virus i kroppen som kallas "latis".. jag är inte lat, utan jag är för trött för att vara lat. Jag gäspar säkert 3000000 gånger om dagen, tårarna rinner från ögonen och mitt humör är värre än någonsin! WHY?
Fick jag så skulle jag kunna sova EN HEL natt utan att behöva kliva upp eller bara behöva stoppa in en tutte i Sessis mun =) haha det skulle nog ge mycket.. det känns som om att jag håller på bli sjuk med.
Vi sitter inte hemma hela dagarna, utan vi har varje dag nått att göra, sen om vi bara är hemma en hel dag (vilket inte skett på hundra år) så finns det saker att göra där med. Tvätt, disk, städ och ja you name it!

Agnes är inte heller pigg, hon är grinig, febrig och bara allmänt ledsen hela tiden. Tror hon har kommit in i en period där det krävs närhet dygnets ALLA timmar.. Hon ska gärna bli buren och vara med och absolut inte sitta ensam. Kan ju dels vara för att hon är så gnällig och att hon håller på att få tänder, men ändå, snälla barn ge mamma ett toabesök ensam iaf! haha =)
Alvedon är en super grej till barn. Hon fick sin fem månaders spruta i torsdags och ja, ni som har barn vet ju vad jag pratar om. Hon grinar och grinar och har ont, jag får ont av att se att hon har så ont.. tacka gud för alvedon =)

Som sagt det händer så mycket hela tiden. Men vi har iaf kommit in i lägenheten, alltså allt är klart. Inga mer kartonger och tapeterna är på plats och färgen sitter där den ska =) Så jävla skönt är det kan vi ju meddela. =)
Men nu är det iaf färdigt så nu ska vi njuta av att äntligen få vara en familj på tre!
Ikväll ska jag och min älskade pojke bara ligga i soffan och glo på tv och bara vara med varandra.

Har ju haft några kämpiga nätter med sessi men det börjar gå till sig. Vi har fått "bonkat" henne i rumpan tills hon somnat sen har hon vaknat när vi lagt ner henne, men nu är hon tillbaka till sitt rätta, dvs att vi bara lägger ner henne i sängen och pussa och säger god natt eller nu ska vi vila sen går vi ut, och vips sen sover hon inom en minut. Vilket är såååå skönt att hon har lärt sig somna ensam. Sen att vi få springa in lite då och då för att stoppa in tutten är en sak, men bara det att vi slipper sitta med henne när hon ska sova är så mycket värt.. =)

Nä jag hade nått mer jag skulle skriva men det flög bort..
Så nu ska ja käka en "lunch-frukost" innan alla barn kommer, William och Thelise såklart =) Plus att Linda och Nelly kommer och hälsa på så detta blir nog kanon det =)

Puss Hej..

PS: Grattis JAY SMITH DU ÄGER SÅ JÄVLA MYCKET FETT! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback