torka torka torka...

2010-12-28 @ 20:51:37
blogg torka nu, men det är enbart bara för att jag är så j*vla less på att blogg nu!
Så ni få lida ett tag till med att läsa mina tidigare tråkigare inlägg.. Men enjoy! Det finns nog lite intressanta saker i dom iaf.

Julfet har man blivit men det bjuder ja på med. Nyårslöftet för i år (som alla andra år) är att försöka skaka av sig några hg (inte för att jag behöver) utan enbart för att alla andra oxå lägger såna löften, så jag vill inte vara sämre än dom!
Jag menar, jag älskar verkligen att ligga i soffan och käka karra och onyttigheter ofta...och det tänker jag fortsätta med! Vill jag dö fet så dör jag fet. Bättre det än att lida på ett springband och kämpa för att se ut som Anna Anka!
Men som sagt, det är som jag känner idag. Imorgon kommer jag nog gråta när jag byter om och önska och lova mig själv att jag ska gå ner i vikt...

Så tack för mig för nu ska ja trycka en tårtbit och käka Winiegum och dricka lite dricka med massa socker!

Kommentarer

Postat av: jeanette

ja det är det jag säger man behöver bara gå in på din blogg så kan man gå och småskratta hela dagen sen. love you

2010-12-30 @ 09:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback