Fullt hus!

2010-02-15 @ 21:22:17
Hej på er mina vänner/min vän!

Här är livet i full gång.
Vi mår bra trots mina utbrott, min vikt, mina begär och den underbara vardagen.

Vi har varit på UL och det va helt magiskt!(vart backad 10 dagar endast =) Så istället för den 26 Juni så är det den 6 Juli) En liten baby i min mage mådde gott och hade den hur mysigt som helst. Nu vill vi att tiden ska rinna iväg så vi snart få ha vårat knyte i famnen. Snart så! :D
Men det kommer att gå fort, det har redan gått fort så nu är det bara till att mysa på i våran egentid och bara njuta.

Det lever om alla minuter i magen. =)

Det händer mycket i övrigt med.
Vi har palnerat in en flytt norrut till den platta staden umeå.
Där finns mer utbud på jobb för Jensan. Själv är man ju mammaledig så jag tänkte försöka hitta mig en vän i någon park som vill rulla sin Brio vagn tillsammans med mig =)

Jag är lycklig!
Äntligen


Jobbet är som vanligt, upp och ner! Jag är trött ständigt. Men det hör till.
Varslet som pågår känner jag inte alls så mycket för. Åker jag så åker jag. Jag kan tyvärr inte göra nått åt Herr Diriktörens fina utlägg och hans underbara besparingar. Jag hoppas bara han får upp ögonen och ser att det inte är personalen som kommer drabbas hårdast, utan patienterna. Men han har fått sitt sura äpple för sina missar han har gjort och fler kommer han att få bita i.
Han är en stjärna.........*love love*

Jens är i umeå och jobba och kommer hem på freda :D weeeeei
Det är bara jobbigt att han kommer vara borta mycket nu ett tag framåt och att jag få vara ensam en hel del. :( detta ogillas massor!

Ligger i sängen och ser att kl är en acceptabel tid att få dra igen dom fina blå.
Så det tänker jag göra nu!

Jag ska fösöka bättra mig ang bloggande, förstår att det är tungt för mina trogna läsare att jag svikit er för en tid. Men denna gång ska ja verkligen försöka, på allvar!


v.20


Miraklet! :D

Kommentarer

Postat av: jeanette

Åh det var en redig kula:) Men bebismagar är alltid fin så var stolt över den, den är snart borta och då saknar man faktiskt allting som hände i den. Kram syns i helgen.

2010-02-18 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback