Hej vad det går undan nu!

2010-02-24 @ 08:40:50
Ja gott folk, nu går det undan i vårat liv.
Har fått en lägenhet i umeå som vi kommer till på månda. Våran fick vi iväg på ett kick så nu är det längtan som står högst upp på listan.
Vi lever i ca 25 packade kartonger, och våran fundering är.....vart kommer allt ifrån??????

Allt används för det mesta så det kan inte slängas men vissa saker har man ju kvar bara för att det kan komma till användning någon gång :S hmmm

Men det kommer gå bra. Helgen va hysterisk och måndagen va mest hysterisk. Folk kom och kollade på lägenheten, jag va till dokotorn hela fm och det var bara kaos på nått sätt.
Men det är så det ska vara.

På sönda går lastbilen med våra saker som ska ta oss till ett nytt liv.
Jag kommer pendla mellan sundsvall umeå tom maj eftersom jag då går på havandeskap. Så det kommer bli tufft. Men jag ska bo hos mamma och kommer att få mitt avslut i sundsvall tillsammans med familjen =)

Jag kommer sakna allt med Sundsvall, alla mina vänner, min familj och framförallt William! Det är det som är jobbigast. Men som vi har sagt så kan vi inte tänka på det just nu när vi snart får en mun till att mata och vi ska bli en egen familj. Plus att det inte är så fruktansvärt långt till Umeå! =)

Det är blandade känslor men allt kommer nog att gå bra. Jag kommer säkert grina många gånger av saknaden och tryggheten man haft i Sundsvall. Man kommer inte kunna åka var och varannan dag till mamma och äta eller åka och träffa syrran och hennes familj. Men dom kommer komma till oss i sommar så det få man leva på =) Tomheten att man inte kommer kunna åka och hämta william när man vill känns fruktansvärt i hjärtat. Han är mosters älskling! Men det finns telefon och han är en hejare på att prata i telefon =)

Jens har gett sundsvall 8 månader så det finns ingen anledning att inte jag ska göra detta för hans skull. Jag vill det med hur mycket som helst, det är bara saknaden till min familj som kommer vara jobbigast. Så dom kan nog börja förbereda sig på att jag kommer ringa ett antal gånger i timman =)

Det låter som om att ja inte vill flytta, men det vill jag!!! Mer än gärna. =D

Jag kommer få badkar!
Hur underbart som helst.

Nu ska jag packa vidare och käka lite frulle sen ta mig upp till länssjukhuset.


Kommentarer

Postat av: Slämmie

MIG KOMMER DU SAKNA SÅ HIMLA MYCKE!!! <3 ;)

2010-02-25 @ 03:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback