Musiken är på högstaste nivån...

2010-02-17 @ 23:57:12
Japp, dom på ballstreet är inte nöjda tro ja. Här poppas det för fullt nu. Känns som det var en evighet sen jag verkligen lyssnade på musik. Förr va det igång hela tiden, till och med när jag sov hade ja radio eller lugna favoriter på! Det var underbart. Då fick man somna till musiken, nu få man somna till världens finaste människa bakom sig =)

Idag har dagen bara sprungit iväg känns det som. Även fast man inte gjort allt för många lyft så känns det stressigt!

Mötet gick bra. Skönt att få lite mer info av vad herr diriktör har på hjärtat!!
Men men, jag kan inget göra mer än att glida fint med på hans vilda rälls! (?) hur stavas det?
=)

Nu ska jag snart ringa och återigen beklaga mig hos Herr Jens ang mötet idag. Han har blivit som min lilla slagpåse känns det som. Men det är nog bara för att han - mm:ar- hela tiden när jag säger nått ang det :D

Imrgon jobbar man igen. Men börjar inte förrän halv två, så det kan bli en lite promme imorgon på fm om vädret vill. Tänker inte bestiga dessa backar och högar med snö om det snöar mera. Då få det bli soffläge tills jag ska iväg.

Nu ska jag iaf gå och göra dessa nattraditioner sen sova lite.
Sov gott, gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback