Nu går det bra kompis.

2010-02-21 @ 21:03:24
Det känns som om att allt börja få sig ett slut samt en bra början. Det börja gå bra nu kompis =)

Imorgon kommer massa folk och kolla på våran lägenhet. Hoppas någon av dom alla tar den. Så vi kan ta vårat pick och pack och dra till våran nya ort...umeå =) Förhoppningsvis så blir det så och då går lastbilen till helgen.
Jag blir dock kvar i sundsvall ett tag till pga jobbet men i maj är det förgott =)
Och det ska bli sååååå sjukt härligt!

Så jag ska bo hos mammsen :D :D :D :D

Annars rullar det på rätt bra här på ballstreet.
Magen växer så det knackar och det gör ont i bland när knodd vill simma runt, men missbedömmer avståd mellan sidorna så det kan dunka till rätt skönt i sidorna och under bröna! Men det är härligt. Då vet man att nått finns i magen och att det mår bra.

Har även idag köpt mig ett energi/vitamin tillskott som förhoppningsvis lindrar min trötthet samt mitt humör.. man kan alltid hoppas =)
Samt bokat tid för 3d/4d ultraljud den 1/4 om jag inte missminner mig. Och det kommer bli AS HÄFTIGT!!

Helt sjukt va telefon ringer ang lägenheten :D

Iallafullafall så har jag gått och blivit fästmö åt herr Andersson! =)
Det är oxå rätt häftigt.
=)

Men nej nej, nu ska ja gå ner i phettstugan och kolla läget. Där brukar det alltid hända saker =)
Så, sov gott folket så...på återskrivande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback