Sovmorgon

2010-02-17 @ 11:27:09
Tydligen tog jag mig en rejäl sovmorgon idag :S
Inte bra alls gott folk, nu äre stress känns det som!

Man bruka ju kunna ha för vana att man vill stiga upp mycket tidigare än halv elva och då slöar man på innan man ska möta dagens utmaningar. Men ja klubbade mig tydligen allt för hårt igår.

Idag på schemat står endast ett APT-möte halv 3. Sen ska ja nog hitta på nått med min mega Granne =)

Igår satt Emma och jag och splade alfapet. Vilket jävla konstigt spel...:S
Det är ju hur svårt som helst. Plus att man kommer på hur sjuka ord som helst med.
Men det var kul, hoppas på en match idag igen =)

Nu ska ja göra mig nått att äta, ringa gubbsen och beklaga mig lite tro ja :( Om hur mycket jag saknar han och hur mycket jag vill ha hem han nu!!!! Sen blir det en snabb dusch för att sedan ta mig upp till tha hospital för att....ja.....möte ja ! Man är ju helt veck i kolan nu förtiden

Kom på en sak till.
Nu har det varit super fint väder i flera flera flera dagar, och då menar ja fint väder. Ett sånt väder man skulle kunna sova ut i =) Nästan iaf.
Iaf. min enda lediga dag denna vecka har ja längtat till för att få vara ute  det fina vädret.....Jaha, när jag vaknar är det ju as dåligt väder, snöar och snöar och solen är på nått helt annat ställe!
Man blir så less!''

Jaja, nu ska ja äntligen börja denna dag.
Ha det bäst



Mest kärlek till Världens underbaraste människa, Jens R Andersson.
Han är guld värld! Min älsklade fästman....




Kommentarer

Postat av: Erika

När du har 2-3 månader kvar tycker jag att du ska unna dig att sova hela dagarna ;D För sen blir det ALDRIG av och då ångrar man att man inte gjorde det oftare.. Glöm inte pasta pasta pasta sista veckorna och sova sova sova ;D så du orkar med den stora persen att klämma ut ungen!

2010-02-20 @ 20:48:20
URL: http://eraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback