1 Juli -10

2010-07-01 @ 20:00:59
bakad potatis? Det är en lätt match säger alla man frågar. Men vi misslyckas tamefan alltid. Dom stackarna står inne längre än dom ska men dom blir ändå stenhårda. Så nu sa vi det...No more bakadpotatis. Om vi ska äta det ska vi bjuda in oss på en midda där det serveras!
Så dagens midda bestod av, stenhårda bakade potatisar, kött, hemmagjord skagenröra och en fet jävla sallad och soda vatten :D Yummie or what? Jag njöt och baby girl kommer nog njuta om en stund då hon får i sig lite näring med. Höhö

Iaf jag har funderat mycket på denna "havandeskapsförgiftning" som jag förmodligen håller på att utveckla... Varför just jag? Vad ar jag gjorde herren där upp för ont eftersom jag verkligen drabbas av ALLT!? och då menar jag ALLT. Hela tiden är det nått! Men det kanske är så i livet. Det är ju som ingen dans på rosor iaf. Och så fort det börja gå bra och det börja kännas bra både mentalt och kroppsligt, nä men då ska Angelica inte få njuta längre utan då sätter vi käppar i hjulet en stund. Det är alltid motgångar!

Men jag kämpar mig igenom allt. Och vad hade jag gjort utan världens bästa Jens!? Han är min pelar som jag kan stöta mig på när det behövs. Han får ta skäll och skit över ingenting. Han lever som på nålar. Han vet aldrig när jag lägger ut taggarna och börja gå ann... men det hör oxå till våran vardag (pga graviditeten)

På sönda har vi 1 års dag. Och många kommenterar detta! Aaa har ni bara varit tillsammans 1 år och ska redan ha barn!? Jajamensan din fula jävel, så är det! Och lyckliga är vi.

Saken är den att folk kan alltid lägga en kommentar ang att man varit tillsammans för kort för att förlova sig eller skaffa barn. Men dom som varit tillsammans i tio år och inte har gjort nått av det? Vad är det för fel då?
Ska man inte få göra precis som man vill utan att folk alltid ska säga nått negativt?
Eller dom som skaffar barn och sen inte tar sitt ansvar, det är rockigt det! Nä fy fan, era dumma jävla kommentarer kan ni hålla för er själva, sen kan ni ruttna på en stol för det är bara avundsjuka som gör er besatt av andras liv. Ni kommer att förbli ensam.

Jens är mitt allt och det går inte att beskriva med ord vilka starka känslor som finns mellan oss.. och det fanns det redan från första stunden vi träffades. Det finns en för alla sägs det! Och så är det. jag har hittat mitt livskärlek och vi kommer gå igenom vatten och eld men vi kommer föralltid vara tillsammans.

Nä nu blir det lite kramkalas innan herrn åker och drar in cash till sin prinsessa (jag)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback