Bye Bye Sömnen!

2010-07-15 @ 13:19:14
För två veckor sen sov jag i princip konstant! Nä det gjorde jag inte, men jag önskar idag att jag gjorde det. Agnes är numera chefen i våran familj. Hon bestämmer allt! Tillomed när det är dax att gå på tjotta.
Hon har en mycket, mycket speciell dygnsrytm. Kan ju säga som så att fröken löken älskar att vara vaken om nätterna. Hon sover hela dagarna. Och när kl är runt midnatt då vill hon vara vaken. Sen håller hon igång fram till fyra. Hon grinar, hon tuttar på fingret, hon får mat, vi sjunger och dansar och ja you name it!
Sen vif fyra knoppar hon in för natten sen sover hon! Så ser våran natt/dag ut. Hur ser din ut?
Men det är underbart med. När man hade fattat hur hon ville ha det. Så nu varje kväll efter 8 så ligger vi i sängen för att få några timmars sömn innan det är dax att kliva upp och leka..... tur det är bra tv om nätterna!!!

Iaf, igår blev prinsessan 1 vecka =) Stor tjejen. Hon väger numera 3380 gram och är 50,5 cm... så hon växer!
Hon är så otroligt underbar. När jag ligger och titta på henne när hon sover så ligger hon och små ler. Hon gör hundra miljoner grimaser om dagen, när hon sover alltså! =)

Nä jag orkar verkligen inte skriva mer nu. Det finns så mycket man vill berätta men nä, inte nu! En annan gång.
Nu kommer det kanske bli glest mellan inläggen men det få bli så.. :D

Så på återseende!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Gillar verkligen den första bilden. Så himla fin! :)

2010-07-19 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback