En snabbis

2010-07-12 @ 20:09:44
En snabbis hinner jag nog med innan kickan behöver sin mammas tutte igen. Så nu kör vi, det brinner i fingrarna.

Vart bestämt i tisdags (6/7) att det skulle bli en igångsättning dagen efter (den 7/7)
Yeeeej, vi åkte hem och vart upp i varv båda två. Började städa och tvätta och göra ordning allt för snart skulle hon ju vara här. Natten va tung och jag sov nästan ingenting!

Väl uppe vid 8 tiden på onsda så va jag sviiin kaxig. Herregud, detta va en baggis! Mmmmm säkert

Iaf vid 9 tar dom hål på min hinna och vattnet avgår i full kajuta. Ca 20 minuter senare började det molna på i magen, som en värre mensvärk. Vid tio sätts det dropp för mina värkar har inte kommit igång riktigt än.
11.00 kom första värken och det va en härlg känsla, nu va det nära!
Värkarna blev allt starkare och jag kved och kämpade som en gris. Fick en bedövning "falska daddlar" (?) kommer inte ihåg vad den hette, men den sööööög verkligen. Prova inte den, det gör mer onytta än nytta tycker jag. Kämpar på och värkarna blir mer täta. Drar i mig lustgas under värkarna och börja känna en gratis fylla så då kommer lite fina kommentarer. Värkarna kommer som ett spjut och kl var väl kanske ca 14.00 då palla jag inte mer. Fick PCB (?) (livmodertappsbedövning) men den va fan fruktansvärd. När dom satte den var jag öppen 6 cm. Jag var som galen, jag skrek och bena stod rakt upp och jag ville bara hem!

Inser att jag håller på att skita på mig och dom känner. Jo nu va hon nere i kanalen =)
14.52 får jag krystvärkar och 15.02 tittar våran älskade underbara dotter ut!
Allt gick så fort på slutet och tydligen så från 6 cm öppen till att ha Agnes på bröstet tod ca 75 minuter.

Och det som känns så skönt är ju att jag endast hade lustgas som bedövning eftersom dom där jävla daddlarna var ju bara skit, det gjorde mer ont efter än innan. Och PCB tog aldrig konstaterade läkaren när hon såg kurvan och kom in för att kolla läget!
Så sug på den ni......... helvete va ont det gjorde men fan så skönt det var när hon var ute! Då glömde man smärtan på nått sätt men man hade den i bakhuvudet ändå. =)

Nu hinner jag inte mer för idag. Kickan vill ha mat och vad som helst duger inte. Så nu blir det mer mys!
Jag återkommer med mer info och kort senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback