Här håller vi på att bli sjuk. Agnes ha...

2010-07-27 @ 12:26:30

Här håller vi på att bli sjuk. Agnes har knappt sovit inatt och jag har bara haft panik. Det gör ont i mamma hjärtat när man hör hur tät hon är i näsan. Så nu när Jens vaknar så blir det en tur med bilen för lite handling. Måste köpa nått som man kan tilta hennes säng :-) Peppar så har hon inte feber. Och får hon det dör ju jag. Min lilla lilla älskadeflicka ska inte behöva ha det jobbigt eller ha ont! Jag är hängig jag med, men det bjuder vi på...


Kommentarer

Postat av: Spiro

Lägg några filtar under madrassen vid huvudändan, fungerade ypperligt när Alexander var liten! Sen kan du använda renässans för att lösa upp snoret så det blir mer lättflytande, hoppas lilltjejen kryar på sig snabbt!

2010-07-27 @ 13:19:09
URL: http://spiromatic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback