Igångsättning imorgon

2010-07-06 @ 20:55:04

Just nu laddar vi för igångsättningen imorgon. Vi är beräknad idag så det blev inte så lång tid att gå över :D höhö alla, även jag hade trott att jag skulle dra ut detta. Men icke icke. Imorgon får vi äntligen kvida oss i fruktansvärd smärta men dessutom äntligen få snusa på våran älskade Dotter! Det är en sjuk känsla i kroppen just nu. Jag är livrädd samtidigt som jag ser fram emot det.
Varför jag blir igångsatt är pga havandeskapsförgiftningen jag har drabbats av. Mina värden stiger bara mer och mer och nu vill vi inte chansa längre. Så idag när vi var hos BM så skickades vi in återigen och det vart nästan som inget snack om saken. Jag är redo och kickan i magen är redo med. Jag var även öppen 2 cm :D

Det finns inte så mycket att berätta mer just nu.
Jag återkommer när vi är pigga nog.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Lycka till! :)

2010-07-08 @ 00:28:12

Postat av: Magda

Lycka till! Krama lill tjejen från mig och hälsa henne att vi ska ta en tur med röda faran då hon är större :) Kram

2010-07-09 @ 03:55:23

Postat av: Magda

Lycka till. Hälsa lill tjejen att hon ska få en tur i röda faran! Kram

2010-07-09 @ 03:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback