Skicka efter kort?

2010-07-26 @ 13:37:23
Ska jag eller ska jag inte? Jag vill men det känns som jag måste ha lite fler innan jag beställer framkallning....
Jag har egentligen bara skit kort. Jag skulle vilja komma in på min andra burk och kolla in dom korten, och kanske framkalla några av dom.

Förr hade man bra skit saker. Man hade en kamera med rulle så man va som tvungen att lämna in den för att se korten, idag ä tekniken på tooook för avancerat :D hahha man ska hålla på med sladdar, datorer och ja you name it. men men, tacka gudarna för Stig Helmer kameran egentligen. Där har vi nått i klass. Idag är det bara skit saker =) Men man köper skiten för man vill ju inte slänga upp en SH kamera i parken precis.. haha

Agnes är en gnällspik....utav dess like! Vad ska man göra? Livet ät tungt för denna dam iaf. Och det är nästan bara mamma som duger. Magknipen börja ordna till sig tro vi. Hon gnäller bara för hon är trött, eller gall skriker rent ut sagt. Hon kan precis ha fått mat. Sen somnar hon till och sen blir hon gnällig. Men jag tro hon har vant sig vid att jag bruka pilla henne i pannan och i håret när hon ska somna, och så fort jag gör det blir hon knäpp tyst och dolmar av direkt! =) Mammas älskade lilla prinsessa. Ursh vad det skär i hjärtat när hon skriker så där. Fy bubblan!
Men alla säger ju att det är bra för barns lungor att dom få skrika av sig en stund. Jag kan ju säga som så att mitt barn kommer då inte ha några bra lungor. Jag är för mjäkig just nu för att låta hon vara ledsen. Hon ser så oskyldig ut när hon gråter och det gör verkligen ont i mig! Det bränner så jag vill dö, jag kan tillomed sätta mig med henne i min famn och gosa en stund sen börja jag själv gråta.. haha ;)

Nä nu sja jag göra lite mer nytta här i vardagen! Först ska jag kosta på kroppen en stort iskallt glas med Sprite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback