Solråttan....

2010-07-03 @ 10:39:37
Jag har nog alltid varit en tjej som älskar att vara i solen och bli brun, samt bada! Är inte fjollig när det gäller badning heller. Alla badkrukor som verkligen gruvar sig för att slänga sig i plurret.. hahahaha mesar! Nä tacka mig själv som bara slänger mig i och nuter av chocken, jag är inte feg heller när man kommer till att doppa magen! Herregud, min mamma är den största tönten när det gäller att doppa magen. Hon tjuter som ett barn och man ser hur hon pågar sig. Men vad tror folk? Klart det är kallt, annars är det ju inge skönt att svalka sig.

Iaf, det jag skulle komma till. Jag är ju en solråtta. Jag har fått lite färg eller ja man ser att jag är brun, men det svider verkligen i kroppen nu att man inte få ligga på en strand och bara njuta. Jag vill sola, bada, käka glass och vara barbent!
Nä istället sitter jag och inräknar dagarna tills min älskade bäbis ska komma (vilket är mycket bättre egentligen, men jag svettas ihjäl) med linne och fluff brallor samt STÖDSTRUMPOR! Heeey sexy mama tänker ni nu! o0ja, grymt sexig och känner mig verkligen som en riktig sommar flicka =)
Men jag intalar mig själv varje dag att jag får njuta av solen på ballis och sen om några veckor kanske jag kan njuta några gånger till på en strand. Jag har lixom som ingen aning vad det är för regler mer än att jag inte få bada och *opa opa* på minst 8 veckor. Men man måste väl kunna få slänga ut snygg kroppen med en fet blöja på stranden? Det finns ju skugga till Prinsessan. Sen hennes pappa är ju en sån där badkruka, så inte kommer det bli mycket tjaffs om vem som ska svalka sig. Jag kommer nog bo i duschen! ;)
Nä nu måste jag prata med min BM på Månda ang det med.

Jag kanske är dum, men va fan? Hur många ungar har jag fött?
Jag har ingen som helst erfarenhet över det.
Bättre att frråga en gång för mycket än en gång för lite!

Idag är det 3 långa, dryga förvantansfulla dagar kvar till BF. Men som sagt jag vet att jag kommer gå över tiden eftersom det inte känns så mycket i kroppen att det är redo än. Men det är endast 2 dagar kvar tills jag få veta om provsvaren gått ner eller inte. Och har dom gått ner blir jag besviken tro ja (jag vill verkligen ha ut henne nu) och har dom stigit kommer jag inte lämna BM förens vi kommit fram till en igångsättning :D haha
Allt är ju klart, varför dra ut på det och hoppas på att värderna inte stiger?
Har jag fel gott folk?

Och en annan sak..... helvete, det är över 100 personer som läser min blogg varje dag. Kan inte någon bara lämna en lite kommentar som muntrar upp mig?
För ibland funderar jag på att lägg ner eller lösenordskydda den. =( och vem vill det?

Och en grerj till jag måste få slänga ur mig.. Jag HATAR verkligen Kissies (bloggdrottningen) som fan. Men jag måste läsa den! Jag trodde hon va poppis ja. Men jag slummade igenom hennes kommentarer och det var BARA negativa! Hahahahah hon är patetisk, men man läser ändå. Why?
In My Ass, hon är ingen bloggdrottning! Hon är ju för fan dum i huvudet tjejen. Jag älskar däremot Katrin Zytomierska och Linda Rosing, det är mina blogg kvinnor det. Ojojoj så kloka kvinnor.

Nä hopp och hej, nu blir det en kopp java till innan jag ska väcka baby Jens för en lunch/brunch på stan. Jag vill även köpa en ny kamera. Min håller på att paja! Så nu ska jag trycka fram lite tårar och gå in och beklaga mig ;)


Kommentarer

Postat av: lill sis

Kämpa på gumman, de känns jävligt tungt och jobbigt och man blir deppig av att inte kunna röra sig lr ta på sig en snygg tajt tröja men när hon väl är här så känner du att de absolut va värt det. Och tänk dig, du har gått 20+ jag gick 30+. Härda bara, snart över. Älskar och saknar dig <3

2010-07-03 @ 14:25:34
URL: http://nathaliiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback