Sundsvall och magknip!

2010-07-25 @ 13:55:25
Just nu sitter jag på sängen, njuter av ryggvärken och doften av satsumas body butter! Heja vad det går undan. Men nog om det. Är i sundsvall och har semester rent ut sagt. Alla vill gosa med Agnes så det känns tom i ens famn, man saknar sin lilla prinsessa. Men det är skönt med. Just nu har Mommen tagit över och dom ligger och vilar midda. =) å jag har tagit mig en data tid. Jens sitter bredvid och pilla på telefon =) Härliga tider!

Iaf, jag har träffat hela familjen och alla är så glada över vårat extremt söta, håriga och underbara barn =)
Fick även träffa Linda i fredas. Guuud så jävla skönt det var. Var ju super längesen jag träffade kvinnan i mitt liv. Lika roligt som förr hade vi och vi garvade och gjorde narr av allt =) hahaha
Men såna är vi! Thats it

Idag åker vi hem till Umeå igen och nästa resa mot sundsvall är oplanerad.
Va till pappa igår och käkade och myste till sena natten. Men så få man göra. Vi var inte hemma förrän vid halv tolv tro ja =)

Agnes har fått magknip, men det börja gå till sig tro ja. Nedrans vilken röst min lilla 3500 grams flicka kan göra ifrån sig. Ojoj, jag vart nästan rädd ;)

Nä nu vill Agnes gå på resturang så det är bara till att dra fram menyn ! ;)

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback