Vart tog orken vägen?

2010-07-01 @ 10:54:01
Idag har jag ingen ork till nått. Så jag tänker inte göra ett skit heller. Har förövrigt nyss klivit upp. Vilken var super skönt! Jag har inte sovit längre än till 7 på fruktansvärt många månader nu. Så en sovis fram till 10 var super.

Flyttade om lite igår med här. In med Jeppes gym i kickans rum och ut med hennes säng och skötbordet in till vårat rum. Känner att det kommer bli bättre så. Även fast hon ska sova i sin säng så vill vi ha henne i samma rum. Det har vi tänkt hela tiden men jag tro vi dragit ut på flytten pga att inte behöva få en mer längtan än vad vi redan har!
Men igår tog vi tag i saken och gjorde myspys i hennes lilla hörna.

Har ju även satt upp en text i hennes rum på väggen, vilket inte va så bra. För nu vill jag ha kvar den =) Så nu ska vi åka och köpa en ram och försöka flytta över alla miljoner bokstäver till den :D vilket torsdagsnöje!
Men det ska bli skojsigt.
Tänkte visa er mina fina sängkläder och min super filt jag och svärmor sydde häromdagen men det kommer lite senare idag.

Jens sover eftersom han har jobbat natten och jag tro minsann jag ska ta med mig min gosekudde och krypa ner bredvid han. Snusa lite på han och värma upp han eftersom vi måste in till stan och köpa en ram! Men det få bli om ett par timmar. Nu ska jag nog slänga omkull mig i soffan för nu mår jag illa (har suttit upp i en kvart)....
Men först ska jag dricka ett iskallt glas PäronDryck och ta mig en frukt!

HejHopp bara fem dagar kvar til BF



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback