Vart tog tiden vägen???

2010-07-20 @ 20:30:50
Tiden bara rinner förbi! Det är sjukt..
Jag orkar inte blogga eftersom den tiden egentligen ska gå till annat, men idag unnar jag mig en liten snabb datatid medans Agnes sover en stund. Hennes sov tider har vänt, tack gode gud för det! Nu är det normala tider som gäller och nu hoppas vi det håller i sig med den saken. Hon sover, äter, skiter och grinar dagarna långa =) men det är underbart!! :D hennes gråt är som ljuvlig musik i våran öron.

Nä seriöst, ja palla inte blogg mer nu.
Imorgon åker vi till sundsvall iaf. Och jag kommer inte åka runt till alla och visa upp vårat mirakel, det är på tok för jobbigt! Så om någon vill träffa oss få dom komma till mig :D så äre bara. Det kommer bli en mini semester där vi ska rå om familjen. Jag saknar dom så sjukt mycket!

Nä nu står det minsann mys på schemat. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback