97 dagar kvar.

2010-03-31 @ 10:09:00
Ja nu går det undan. v.27 stiger vi in i nu.
Jag är matt i kroppen. Det är samma känsla som när man håller på att bli sjuk. Jag är ständigt trött numera. Fick ja skulle jag kunna sova resten av preggo tiden ut. Jag är stel i kroppen och det värker som sagt överallt. Varför???

Jag frodar mig själv samt barnet hela tiden. Mig märks det på för nu äre det illa med kilona. haha
ojoj jag rullar snart fram :P Tur att jag har Jens som bokstavligen hela tiden talar om för mig hur fin jag är och hur gravid jag är! Han är en klippa. :D

Har fått någon noja nu över sötsaker, mer än förr! Vill gärna äta nått i sängen innan jag släcker tv för natten. Jävligt illa!!!!! Men jag har sånt sug, det kan vara allt från en smörgås till en stor jävla godis skål. Jag har tappat mitt mandarin sug iaf :( och det är jag ledsen över. Hoppas jag kan få tillbaka mitt frukt sug snart.

Bäbisen sparkar hej vilt hela tiden. När jag har datorn på magen och lyssnar på la musica så dansas det som bara den. :D
Helt otroligt. Men knodden har hittat mammas urinblåsa och tycker det är mega kul att sparka på den, speciellt på nätterna.

Nä nu ska jag krypa ner under täcket och återhämta mig lite till innan jag kan börja fånga dagen.

have fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback