Blod svett & tårar

2010-03-18 @ 21:05:42
Ja dom tre kan ja bjuda på allt för ofta. Blodet ljög jag om, men svetten och tårarna ligger mig närmast. Men det bjuder jag på. Det är iaf inte så att jag kan sitta på bussen och börja böla. Men ibland är det nära. Gråter är som mest när jag hör Jens röst när vi är på skilda ställen. Men det är väl för att jag känner mig så ensam när han inte finns i min närhet. :(
Men snart så. Ska ja binda fast mig runt hans ben och aldrig släppa taget =)

Är hungrig som fan, men så nu i badet att jag inte behöver mer mat! Men insåg sen att jag kan ta bort dom underbara extra kilona efter födseln. Men just nu är det ju tungt när man ser att inte bara magen har fått en annan form :S

Lever fortfarande i Leggins och mjukisbrallan.
Jag vill inte köpa mamma jeans, tycker inte att dom är allt för tjusiga :D
Men det kommer väl sluta med att man står där i en provhytt och grinar och och tvingar sig på farmorsbrallorna.


Jobbar och sliter dag in och dag ut. Så imorgon är man ledig och då har man hur mycket som helst att göra samt ladda inför 4 underbara dagar på LVN.
Sen hoppas jag att jag fått semester hela påskveckan. Gud om jag får det, då kommer jag grina igen :D

Fogarna är ju inte allt för korekta känns det som. Det gör ont som sjutton på kvällarna och nätterna i ljumskar, ben, vader, rygg ja nästan överallt. :(

Nä ni ska jag ringa och kolla vad darlingen gör sen ska ja äta .....
Sen ska ja krypa ner under täcket och kura ner mig till tv och sova pheeeett :D

Jag tycker det är tråkigt att blogga nu!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback