Nu vill jag hem!!!

2010-03-21 @ 19:44:21
.........ja, nu vill jag hem till min älsklings J. Jag saknar han så sjukt mycket! Tro aldrig vi varit ifrån varandra i 14 dagar förr.. :( Det är så jobbigt. Ja saknar att få somna intill han, när han pilla på min rygg, haha
Jag saknar att få vara bland mina egna saker, min nya lägenhet, mitt nya golv och mitt eget tvättmedel. Min egen tandkräm och framförallt min älskade Sambo!

Det känns som han missar hur mycket som helst när det gäller preggo magen. Jag försöker förklara men ja tro inte han rikitgt förstår. Nu börja bäbisen sparka så hårt och mycket att man kan se hur magen rör sig. Det är as mysigt. Man kan känna sparkarna rätt bra, men det kanske man gör i v.25?
Några ja frågat känner och andra känner bara lite. Så man vet ju inte riktigt hur det ska kännas. Ska iaf klämma till min syrra på hennes mage så man få känna hennes flickas sparkar, hon ska ju ha om 14 dagar :D Så då bli ja "världens bästa moster" till en till pärla =)

Vad händer annars då?
Jodå, jag sitter just nu i mammas säng och glor på dom båda dumbrukarna i väntan på att tvättstugan ska förgyllas. Idag tvättar vi min säng......SOFFAN! :D

Imorgon ska ja åter till jobbet. Känner mig rätt okej men hostar upp alla lungor känns det som. Men men, febern och snuvan är så gott som borta. Va en kortis denna gång, vilket är hur skönt som helst.
Nu vill ja jobba dom sista 4 passen innan jag har semester en vecka :D :D :D Åhhh vad underbart det ska bli.

Och under den ska ja bara njuta av vårvädret och av min älsklings ljuva stämma.

Nu kallar -kalla fakta- sen äre myssönda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback