Nuså.....

2010-03-02 @ 17:07:39
....JA. Nu börja det likna nått här hemma iaf. Alla kartonger är uppe, en är kvar och där ligger kameran. Tänkte tämligen knäppa lite kort på nya lyan så ni där hemma i 060 kommun ser hur flott vi har det i Obbola ;)

Igår va det ingen bra dag. Ja slet ut mig totalt. Jens bar mig som ett barn runt i lägenheten. Jag kunde inte gå, kroppen bar mig inte och det gjorde sååååååå jävla ont i magen och rumpan ner mot bena. Jag ville bara grina men ville inte vika mig som en vekling inför hårdingen i huset ;) Men det gick över under natten men det va fruktansvärt. Så nu ska ja rulla ner mitt tempo och försöka inse att man kanske inte kan hålla igång så mycket nu som man kunde för 6 månader sen.

men men, det värsta av allt väl att vi tänkte ta ett kvälls dopp igår innan vi skulle sova. Fick upp vattnet till underbar temperatur, men inser efter ett tag att det endast kommer iskallt vatten. Och då menar ja iskallt vatten. Vart såååå less så!

Älsklingen är och jobbar och jag tänkte baka bullar men pallar inte. Så ja ska tända lite ljus nu sen slänga mig i soffan och glo lite på televisionen, men risken finns att donnan kommer somna tvärt.

Kommer iaf hem till Sundsvall på Freda kväll för då är det jobb och jobb och jobb :D
Känns skönt att kanske få komma tillbaka till byggnaden men det känns skit att åka ifrån Umeå, jag vill stanna nu!

Jag saknar mamma och alla andra så sjukt mycket. Men mest William! Herregud, det gjorde så ont igår när jag packade ner hans tandborst! Fy, gråten va i halsen och jag ville bara springa till sundsvall och hämta hit han. Men förhoppningsvis få ja ta del av hans begåvning i helgen :D

Nej nej gott folk. Nu ska ja ta mig en mys kväll innan baby kommer hem och fortsätter myskvällen med mig :D


Kommentarer

Postat av: jeanette

vill verkligen se hur det är i obbola:) hoppas ni får det bra där hann inte riktigt med det gick så fort med flytten, hoppas vi syns snart kram

2010-03-04 @ 20:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback