Hemmafrun slår till!

2010-05-29 @ 17:34:43
Idag är det en flitig dag för preggo Persson.
Vaknade när Jeppson kom hem från jobbet imorse, men tvingade mig kvar en stund till.. vilket slutade med att jag blev rätt rastlös. Så upp och fika redan innan 8. Brukar annars hålla mig tills iaf strax innan nio. Men idag bröt vi trenden :D men det gillas, var dag har sin charm ;)

Satt en stund vid datorn och sappade på tv. Hittade en film jag kände mig dragen till. Såg ca 20 min sen tassade Jens upp och ville att jag skulle slumra en stund med han... Hmm okej jag offra mig, jag offrade mig lite för mycket för när jag kvicknade till av en bäbis i magen som absolut inte ville att jag skulle vara lugn va kl halv 1........ åhhh herregud. Upp och börja baka. Sen dess har jag stått i köket. :D
Flitiga jag. Nu gör det ont för nu har jag stått för länge, så det är skönt att ha gjort mat som klarar sig själv ett tag :D

Just nu när jag känner mig så flitig vill jag köpa lite tyg med och sy en egen filt och nått tjockare täcke till vagnen, kanske nå tossor oxå. Men det är idag jag känner mig flititg ja. Imorgon kommer jag vilja åka och köpa allt, pga lathet.. Men jag ska försöka ta mig lust till detta. Tid har jag hela dagarna så det kan jag inte skylla på iaf ;)

Nä nu måste jag vidare.

Heja Heja FörVärkar!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback