6 november

2010-11-06 @ 20:24:28
Hej Hej alla glada...
Livet är återigen på topp. Vi far och flänger hela tiden, men nu har vi äntligen "landat".
Har varit i Umeå i en vecka och städat, packat och packat. Träffat Jens släkt och umgåtts har vi hunnit med även =)

Agnes är sjuk... buuuh
Jobbigt att se och höra hennes täta näsa. Hon sover mest hela dagarna och är endast vaken när det är mat dags. Skönt att hon är så pass "pigg" att hon får i sig mat iaf =)

Nu är det endast två veckor kvar, exakt tills vi få komma in i våran lägenhet :D suuuuper
Jag längtar så jag dör.
Så om det finns någon villig själ där ute som vill hjälpa oss att bära, tveka INTE att höra av dig. Hjälper du mig så hjälper jag dig! =)

Vi kom "Hem" till syster idag så nu sitter vi framför brasan med massa ljus tända och inväntar sovtiden ;)
Jag är dyng trött. Helt slut som artist efter denna vecka, plus lite sömn eftersom min älskade bäbis har det jobbigt om nätterna och om dagarna vill hon sova i famnen så man själv kan inte klubba ner sig och ta en powernap...:S
Men det hör till föräldrarlivet.

Nä nu har ja inte så mycket mer att tilläga. Hade en stor plan på ett långt och trevligt inlägg men slutheten tog över!

Så nu ska ja återgå till mitt lördagsmys med Herrn innan vi somnar.

Imorgon kan ja kanske bjuda på lite mer info och lite bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback