Det magiska Pulvret!

2010-11-16 @ 18:07:11
Jojomen, nu har deet här i min lilla familj sagts att det är färdigklagat och färdigtrösta ang min vikt. Så nu har jag tagit mig i kragen och börjat dricka lite magiskt pulver... äter endast frukost vilket består av två hårsbröd och ett ägg och ett glas vätska... sen är det pulver och vatten samt frukt jag ska överleva på. Men men, vi ser väl hur detta kommer att sluta. Antingen blir ja JLO smal eller Anna Book fet.. valet är nu mitt!
Pulvret smakar KUK rent ut sagt och är ingen gormemidda (?) man gärna bjuder grannen på.
Iaf, jag är dyng le att verkligen in ha fått tillbaka min kropp innan gravisiteten och det verkar inte bli som man hade drömt om heller, att man vaknar en morgon och är schysst smal =) haha

Iaf, vi bor kvar i Indal men endast 10 dagar till! Weeeeei ÄNTLIGEN är det snart dags.
Och vi längtar så vi dör och det kommer bli så skönt så skönt att äntligen få nått eget. Vi som inte haft det sen 1 september.

Dottra då.... jo hon växer och frodas, väger nu ca 6300 underbara gr och är ca 62 cm över marken.
Hon äter nu i regel endast vanlig mat förutom på nätterna. =) Hon är gööööör pigg och glad sen vi började så, en helt annan  bäbis. Hon har även hittat den LJUSA HÖGA rösten så den ljuva ton hör vi varej sekund hon är vaken. Mysigt men inte så jätte mysigt när det är det första hon gör på morgonen  ;) haha
Idag när vi va på fika hos Jeanette och Felix så rullade lill-tjejen på mage, för första gången. Vilket Inte är omedvetet med tanke på att hon gör det så fort hon kommer på golvet eller ligger i soffan.

Nä nu ska jag ta över barnet så pappan i huset få i sig födan.
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback