Ehhhha

2010-11-22 @ 20:24:35
Cowboy mother fu*****...
nu är det inte långt kvar mina kära vänner =)
och ingen är gladare än jag eller min älskade underbara fina man.
vi längtar så det gör ont i magen. jag gråter om nätterna av längtan, är man glad då?
guuuud va härligt det ska bli!

Har köpt ny tv, ny soffa ny tv-bänk och ska även inföskaffa oss lite mer smått och gått.
Så nytt och fint kommer det att bli.

Jag har inte så mycket mer att skriva faktiskt. Är bara lyckligast som har det jag har.


Kommentarer

Postat av: Sandra

Men vad är det jag ser!!! jag vill också få börja inreda lägenhet snart.. avis :)

ad har ni gjort med den gammla soffan då??? :)

2010-11-23 @ 12:24:21
URL: http://www.sandra-bergsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback