28 Oktober

2010-10-28 @ 11:25:56
Ja hej hej alla.

Vi mår bara bra. Mycket som händer så man hinner som sagt inte med. Men jag tar mig tid när tiden finns att blogga lite.

Iaf, Agnes har börjat ätit mat.. eller mat och mat. Hon provar och allt faller henne i smaken. Det är super duper. Honkäkar gröt och allt som hon kommer över.
Hon är gladare och piggare och har tillomed fått in bättre sömn på dagarna sen hon började med detta.
Hon är glatt och öppnar hela munnen och blir grymt förbaskad om det inte går i hennes takt =)
Hon skrattar och bara myser när hon ser att hon ska få käka.... *som sin moder*

Jag har "börjat" tränat... höhöhö
Jag ska lixom börja banta ner mig till iaf min invägningsvikt... kommer ta tid eftersom jag inte är ett träningsfreak till 100 %, men det kommer att funka. Har iaf grym träningsvärk idag så jag knappt kan röra mig. Men det är så det ska vara.

Igår klippte jag av mig håret... gaaaaah idag ångrade jag mig när jag insåg hur kort det var. Men det växer ut plus att man är ovan. Men snyggt vart det. Tackar tackar Jeanette att du klippte av mig håret på ca 30 cm......... ;P

Nä nu ska jag roa barnet samt dricka upp mitt kalla kaffe. GOTTANS

Seeee yaa

Kommentarer

Postat av: jeanette

Tack för besöket....bullarna var goda iallafalll

2010-10-28 @ 22:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback