Give me a break!

2010-10-04 @ 11:56:43
Ja ni läste rätt. Nu vill jag ha ett lite avbrott här i mamma livet. Jag är sjuk, förkyld och bara less. Jag vill lägga mig i soffan och bara friskna till. =) haha Vem tycker synd om mig?
Nä men som sagt, det va så förr, nu är det andra bullar som gräddas så det är bara att bita ihop. Därför så ska NI tycka synd om mig. Feber, halsont och snorig!
Jens jobbar typ heeela tiden så det är bara en tidsfråga om när Agnes åker på förkylning nr 3!

Iaf, kräkningarna har blivit bättre *peppar peppar* så jag hoppas det är på bättringsvägen!

Va ut till pappa och Chefen (jeanette) igår och fika, åt korv och kolla på tv. Så mysigt så. Och mitt i allt så kom vi på att vi skulle hyra in hos oss Babysis... sagt och gjort, jag ringde henne och sa bara att vi skulle bo hos dom ett tag. Kom inte ens till diskussion utan hon köpte dealen =) haha kommer bli perffa!

Det var ju meningen att vi skulle in till Andra Babysis (evelina) men i slutändan så kommer det inte funka.. jag mena tre barn och tre vuxna i en trea? Nej det går icke.

Nä jag har ingen orka mer så nu ska jag lägga mig i soffan (läs golvet) och vila (läs leka).....
Hörs senare

Kommentarer

Postat av: nathalie

uppdatera mera.... :D

2010-10-07 @ 23:30:46
URL: http://nathaliiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback