Indal indal och indal igen!

2010-10-10 @ 21:09:33
Nu folket har jag en stund över till er.
Bor numera iaf på "heltid" i sundsvall hos min babysis Nathalie i Indal. Yes ni hörde rätt... måånga mil från staden men detta kommer att bli super. Agnes kan sova i vagnen hela dagarna och jag kan kratta löv hela dagarna =)

Nä jag hade så mycket jag ville skriva med det är som borta. Huvudet är på högvarv.
Men iaf, vi har gjort ett avslut på bvc i holmsund nu. Vi va där på dagen när Agnes vart tre månader, och hon fick sprutor!!!! Åhhhh vad jag grinade, och mammas hjärta grinade ännu mer. Gud vad ont det gjorde på henne och i mig. ALDRIG mer ska jag vara med om det. Det få tyvärr bli Jens grej :P
Men det gick bra, hon vart glad efter en stund med huva mammas älskade hjärta.
Dagen efter och natten var klockrena, inte alls som folket sagt att hon skulle bli gnällig eller febrig eller ha ont i benen. Så det tackar vi för =)

Nä nu är det tomt. Jag återkommer när jag har ork och lust.

Kan iaf tillägga en grej ; Jag HATAR verkligen folk med dubbel moral. Folk som har snackat skit om hur jag levde när ja var singel och att jag va ut och hade det trevligt.. PISS OFF era j*vla nollor.
Ni lever precis på samma sätt som jag gjorde. Ni kallade mig alkis för jag drack vissa helger, ibland en två dagars och ibland en onsda, jag träffade folk och jag vidgade mina vyer. Är det fel? Jag var 23 år och var på toppen av livet.
Jag blev så jävla förbannad när jag "insåg" att dom som försökte läxa upp mig och berättade för mig hur fel det var och bla bla bla gör precis samma sak själv just nu!

Usch, sånna människor tänker jag inte ens lägga ner min energi på!
Och en sak till som jag verkligen OGILLAR är att folk tror dom vet mer om mig än vad jag själv gör. Folk som "skrattar" en i ansikte när man berättar en sak och sedan kommentera att så var inte fallet. Herregud, väx upp låt mig vara och bry dig om ditt eget liv.

Nä nu är jag arg, det kanske är en piss i i havet för er men dock inte för mig.
Prata skit om andra, det kan man göra men att kolla in sitt liv som man har nu. Alla har inte rent sand i påsen, men bara för det ska man inte dömma någon!

Sköt dig själv och skit i andra!

Kommentarer

Postat av: jeanette

Jättekul att ha er här önskar ni alltid var i närheten men det blir väl svårt med en storstadsbrud!

2010-10-22 @ 00:51:12

Postat av: Angelica

Jag har sagt flera gånger att om vi kan bo hos er, vi kan dela säng allihopa.. Som när vi va lite! Inga problem. Om ni inte vill köpa ett hus till oss dvs? Tänka på saken kan ni göra tycker ja!

2010-10-28 @ 11:32:45
URL: http://aggelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback