Ingen Rubrik

2010-10-19 @ 22:02:07







Jag bjuder på lite bilder här...Snäll tjej =)

Nä men livet är tipp topp här i Indal. Skogen ääägggger ;)
Full rulle kanelbulle hela dagarna.
Idag har vi iaf haft en Sitta-i-soffan-hela-dagen dag iaf
Så nedrans skönt och behövligt.

Just nu är det torka i bloggen, men det få ni leva med. Jag orkar inte, det händer på tok för mycket så man hinner/orkar/vill inte förgylla er varje dag. Men lite bättre ska jag bli iaf.
*pråååmiz*

Agnes lever loppan, grinar, skrattar, jollar och skriker hela dagarna.
Mammas lilla lilla pyttibäbis är inte liten längre.
ca 6 kg och 61 lång...
Huva det går fort i knutarna. Men men vi myser på hela dagarna och gör det vi känner för. Dock är jag en lite för mycket latkossa just nu så det är lite segt. Vi ligger i sängen långt in på fm.. (till halv tio typ) sen upp och börja dona. Och det är så mysigt att få gosa på bäbis innan man kliver upp.

Har en fundering bara här i livet.. Magen eller drömmar? ojojoj ibland kan hon panik skrika... och då menar jag PANIK skrika... vi tar upp henne så hon känner närhet och då somnar hon om, sen håller vi på så rätt många gånger under natten, vad är fel? är det drömmar eller magen?
Plus att när det är läggning för natten så är det samma sak... hon somnar vaknar blir upptagen och lugnad så håller vi på tills vi lägger oss själv.. då kan hon somna i sin säng eller våran säng inom en minut och kan sova flera timmar innan "prosidur" börjar.... Vad gör vi för "fel"?
Ett dilemma.. Vissa nätter går det "för bra" Och vissa nätter är det as jobbigt!
TIPS TACK

Nä ialla fulla fall så ska jag knoppa in nu! På tok för trött för att hänga och ha "EGENTID"
Så nu ska jag ladda batterierna och krypa till kojs.




Kommentarer

Postat av: angelina

prova sova hela natten kuren med anna wahlgren! funkade perfekt för min lilla dam...

lycka till =)

2010-10-28 @ 11:44:29

Postat av: Angelica

Vart kan jag läsa om den då? eller vadå? haha

2010-10-28 @ 20:19:41

Postat av: Jenny P

massa gröt morgon o kväll sen potatis m palsternacka brukar dom gilla, är från 4 mån..till lunch om middag o kanske nån youghurt till efterrätt, då började Alicia sova hela nätterna iaf=)

2010-11-06 @ 20:59:04

Postat av: angelina

men lilla vän!!! googla :P allt finns på google devet väl du :P hahah

2010-11-25 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback