är det inte helt otroligt...

2011-08-29 @ 19:47:14
...hur förbannat löjliga människor det finns?! Ne jag blir galen ja.. orka lägga ner SÅ jävla mycket energi på någon annan när man har en egen familj man borde änga sin tid åt! ajja du är inte ens värd att pissa på, så äre!

Jensan och Agnes lämnade mig i tordsags morse för en lite mini semester utan mamma... :S gaah jag har aldrig haft så ont i magen förut, och saknade ska vi inte tala om! Gud, det va tomt här hemma. Inga små fötter som plaskade mot golvet eller nått tjurigt grin utan bara jag! JAG ensam och jävlig! iof va ju linda här två nätter men det räknas inte ;) höhöhö hon är ju alltid annars här så! ;P LAAAAV JAAA DUDE!

Så helgen har bestått av en tripp till härnta för dollar store, en utgång och massa jobb..så som tur är så har det ju inte varit så att jag legat och grinat hemma och tyckt synd om mig själv hela tiden! men det var jobbigt att dom åkte :( men nu är dom hemma och allt är sig likt igen!

Idag tog jag, mamma och Agnes en tripp till Hudik för att köpa ett par brallor på JC som inte fanns här i Sundsvall...jaa ibland är hon galen den kvinnan, men nu har hon dom brallorna och jag fick återigen besöka dollar en sväng ;) så jag va inte grinig !

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Willis medans Jens är och tränar och Agnes sover, så nu korkar vi upp lite läsk och poppisar med en fet godispåse!

heja sverige


btw, fick idag hem alla papper från dagis om tider och annat, så nu äre verkligen på riktigt alltså!
Neeeeeeeeej jag vill inte detta, hon ska vara hemma med mig tills hon blir typ 18 kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback