är det sant?!?!?

2011-08-23 @ 19:42:38
Faaan nu har det brunnit för persson! herregud, dessa nya jävla busslistor och turer är ju för fan inte kloka....
det går ingen buss utanför mig längre som går till Sjukhuset, gaaah nu måste jag gå ner till centrum.. det är absolut inge lång men ändå, sen om jag ska vidare till nacksta så måste jag byta buss helvete med! varför?
Nä imorgon ska jag ta mig ett snack med denna bussjävla chaffören som jag kommer möta imorgonbitti! haha

ajja ville bara förmedla detta till er så ni vet vad en sån liten sak kan göra mig pissoff!
Nä nu har jag skickat iväg gubben på en springrunda till nacksta så han kan hämta hem cykeln.. ;) höhöhö han springer snabbare än mig så det va därför han fick offra sig, plus att min boooty hoppar tok mycket så det gör för fan ont! :P

men nu ska jag nog börja cykla till jobbet nu när bussen har svikit mig! det är ju inte långt att bika men jag tänker fan inte ha hjälm tro ja! Jag har ingen hjälm heller så... höhö så jag måste nog införskaffa mig en störtkruka! SEXIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback