Frustrerad....

2011-08-10 @ 10:46:43
Känner en stark frusteration just nu... gaah försäkringskassan som vanligt! Jag fattar verkligen inte deras system! Dom kan verkligen få en på fruktansvärt dålig humör.....jaja inte mycket att göra åt men jag tycker personligen att allt som har med dom och dreas "krav" är fruktansvärda.....

Igår kom mitt bhiang hem med massor av kantareller som han fått av en kollega.. och det var hur mycket som helst! Vi rensade kantisar till sena natten men nu är frysen full och nu kan vi njuta av dessa godingar iaf ;)

Nu ska jag återgå till mina hemma/mamma sysslor vilket är tvätt städ och plock! Weeei nu börjar ja lessna på dessa sysslor men jag älskar ändå att vara hemma så missförstå mig icke. höhö men det är som om att när man är hemma så är det det enda man gör egentligen! och jag som har någon sjuk manisk städmani hatar verkligen när det är stökigt, jag dammsuger VARJE dag och dammar VARJE dag.. jag tvätt säkert två-tre gånger i veckan och det får absolut inte vara stökigt när jag går och lägger mig. Så nu ska jag flytta in Agnes lekhörna från vardagsrummet in till hennes egna rum så det kanske blir mer "proffsigt" hemma.. hahaha

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback