Klädbeställning - Check

2011-08-12 @ 08:55:23
Igår gjorde jag en beställning av kläder till lilla marängen. Ojoj så mycket fint det blev och vad billigt allt är!
Jag är toook kär i hm ja ;) mycket bra saker där!
Nu fattast bara skossingar till lilla damen som vi inte vet vart vi ska köpa.. hon har så små fötter så det finns knappt skor till henne. Vi har varit och pratat med flera butiker och dom börjar ju på 20 i stl men min lilla dam har 18/19... och då är dom för stora, det ska ju uppskattningsvis vara 1-1,5 cm över men har hon 18 blir det typ 2 cm.. haha gos fötterna, yttepytte små och mega tjocka ;) fick iaf tal på ett par sandaler nu i sommar i stl 18 som är för stor men det är så sött ;) hon har lärt sig att gå i skona nu iaf men det är ju lätta skor, hur ska det gå för damen nu när det blir vinter men stor skona? haha

och jaa, vi ska ju naturligtvis ha raggisar i skona med så det fyller väl kanske ut skona men det får inte bli för klumpigt för henne för då blir det inte bra. =P
ajja ja ska kolla vart man kan köpa mycket små skor och jag har för mig att skopunkten har några exemplar i 18-19 ...kan det stämma?!

Detta får bli mitt projekt idag!
Nu vaknar Agnes så nu blir det det första morgon grinet när blöjan ska bytas sen är det mys i mängder!

Hörs Heeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback