Världens alla sjukdomar... välkommen!

2011-08-03 @ 11:57:25
Ja just nu är det inte tipp topp alls för min del. Jag är en bitter tråikig och krävande donna idag...
jag ahr ont i varje muskel på kroppen och mina bihålor vill verkligen inge mera! Jag fryser även när jag sitter i solen och är bara måttligt arg på allt! Hur ska detta sluta? Vad kommer hända?

Vi har badat, men jag har inte dykt så det är inte vatten i skallen som gör att mina bihålor inte orkar längre!!!
Iaf vi har badat och solat och mys och jagat och grinat och ramlat och grinat mer dessa underbara dagar som sommaren bjudit på! Nu vill vi ha mera värme och massa mer bad. Agnes älskar verkligen att springa omkring och flörta med dom andra på badet och upp och ner i vattnet, Hon badar tills hon bli blå men vägrar kliva upp!
Så en annan har ju strandsatt denna kropp vid barnpoolen och myser i både vattnet och solen samtidigt ;) Lyxigt!

Prinsessan har somnat, och Jensan är hon Rickard och passar vovve en stund innan jag ska åka och jobba. Heja Heja det är jag verkligen pigg och laddad för.. Men jag får väl slå i mig ett par alvedon innan så kanske jag piggnar till och bli människa för en stund!

nej nu ska ja lägga omkull mig en stund innan det är dags för tjänstgöring...igen!
har blivit massa jobb denna sommar men nu kommer det avta ett tag så jag få njuta in i det sista men fisan innan hon börja dagis och det är dags att börja leva ett normalt liv igen med jobb och allt som hör till.. inge mer sovmornar eller gosdagar i soffan! Slut nu med det...tydligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback