Vuxenpoäng...

2011-08-09 @ 15:54:51
har jag samlat idag känner jag. jag har gjort rödvinbärssaft för första gången i mitt liv.. saft överhuvudtaget! Heja mig själv känner ju jag! och gott som sjutton vart det med, och hur mycket som helst även ;) Så kom på saft och bulla nu folket för nu är frysen full av godsaker ;) höhöhö

iaf snart är min tid hemma som mammaledig och jag har grymt mycket paaaanik! vad ska jag göra?!?!? Ska jag plugga? Ska jag jobba? ska jag producera mer ungar? hur gör jag nu?!?!?!
Jag har iaf sökt jobb och jag har sökt in till en skola med! så nått av dom blir det iaf. men just nu känner jag att jag inte vill tillbaka till jobbet utan jag vill sadla om, kanske!

agnes börja ju som sagt på dagis om ca en månad (5 september)... åååhh vad jag inte vill det!!! jag vill att hon ska vara hemma med trygga mamma och trygga pappa som ska trösta henne när hon är ledsen eller söva henne när hon ska sova. :( gud tiden bara rinner förbi och hon utvecklas varje dag! här i dagarna har hon lärt sig att gå i trappa både upp och ner hon har även lärt sig att gå ner från soffan, men inte upp i soffan än. tydligt att hon har på tok för korta ben.. ;) hahaha

hon klättrar på ALLT och är ÖVERALLT samtidigt! hon har fått ett förbannat fruktansvärt humör och en vilja av tamefan stål tro ja! en envis liten dam kommer detta bli med andra ord.
hon gör mängder av miner och pratar konstant (lik sin mor) höhö
hon går inte längre utan hon springer, fort oxå, knappt så man hinner med! när vi är ute och går kan hon vika av åt det hållet hon känner för så nu är det en liten fundering på att köpa ett litet "sele" till min unga dam så man kan vara lugn i hjärtat eftersom hon tvärvägrar hålla handen när hon är på sin upptäcksfärd! hon lägger sig på golvet/marken och skriker tills hon blir blå och slår huvudet i marken och sparkar med benen! weeeeei happy kid....

nej nu ska ja samla mer vuxenpoäng genom att KANSKE starta en maskin tvätt och sen bjuda damen på lite middag.

Hörs då, hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback