2 år av oändlig kärlek <3

2011-07-04 @ 07:04:01
Idag är det två är sen jag och Jens fann varandra och sen dess har vi suttit ihop.
Två år av oändlig kärlek med både motgångar och framgångar.
Jag älskar dig min pärla från solen till månen och tillbaka igen.
Du är mitt allt och betyder mest för mig.
Du har givit mig den absolut vackraste dottern och dom absolut finaste stunderna man kan få uppleva.
Vi har haft våra motgångar med men dom har vi klarat oss igenom. Nu har vi bevisat att vi kommer kunna klara av precis vad som helst.
Du är min prins och jag din prinsessa.
<3
Du är min hjälte min idol min bästa vän och du är min man!
Jag är den lyckligaste personen som finns och jag är som nykär fortfarande. Det pirrar i min mage när jag vet att "snart får jag träffa dig"
Du gör allt för mig och allt för Agnes och du är det absolut bästa pappan och mannen som finns.

Nu ska vi njuta av allt vi har och allt som kommer!
Min kärlek till dig är obeskrivlig, glöm aldrig det
JENS ANDERSSON





 


Kommentarer

Postat av: Ida Antbro

Väldigt fint skrivet Agge! Kärleken är bra underbar! :)

2011-07-04 @ 12:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback