Hallå Hallå...

2011-07-20 @ 01:59:14

...du där ute i denna varma sommar kväll!
har ju förövrigt sagt tre hundra femtioelva gånger att jag ska bättra mig på bloggningen, men ack så jag har bedragit er och mig själv! jag har verkligen inte tid att sätta mig utan det få vara som det är. jag skriver i mån av tid och duger det inte till herrskapet kan jag tyvärr inte hjälpa er.
som småbarnförälder som man är så är man en trött person, vi lägger oss redan vid 20 tiden för att glo på tv och ögonen stängs redan vid 21 tiden...

men iallafall, just nu har jag tid då jag sitter på jobbet och har absolut inget att göra på en kvart. alltså ger jag er mig fikarast till att uppdatera er om vårat liv.

marängen har ju fyllt 1 år och döpt sig (7 juli) vilket gick enligt planerna, förutom att hon gillade att få namnet Angelica Agnes, hon skakade på huvudet då prällen frågade vad namnet skulle bli... Rart barn!
allt var så fin och jag grinade väl som en lite kärring men så fick det bli.

nä nu tappade jag lusten för nu känner jag hur fruktansvärt trött jag blev.
nu ska jag ta dom sista 5 min till att göra ett par armhävningar...

Hejsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback