6 Juni

2011-06-06 @ 08:14:22
Swedens Nationaldag är här.. stohelg för vissa och för andra en söndag =)
Familjen Persson/Andersson ska fira denna högtid nere på staden med alla andra..super mysigt.
Så grattis Sverige eller nått.

Helgen har gått huuuur fort som helst. Har gästspelat denna helg på underbara stååååken. Gud va skönt det är att få komma bort ett tag, men ack så mycket jag har saknat min lilla fis som jag bara träffat ett par timmar per dygn :/ men så kan det vara ibland.

I Lördags efter att Agnes lagt sig för natten så åkte jag och Linda ner på crousingen och träffade upp Sandra, såå länge sen jag såg Sandra så det var väldigt uppskattat att få snacka skit med henne och Linda. Linda ränner ju här varje dag så henne träffar man ju jämt ändå ;) men det va skönt att träffa henne med utan kids lixom.
Vi gick runt där nere i nästan FEM timmar. Inge slut i benen man va eller?! Nej nej och absolut inte konstig träningsvärk man har nu heller. :S haha
Men trevligt hade vi iaf med våran Loka !

Nej jag har inte tid att plinka mera utan jag återkommer senare ikväll (?) (läs om en vecka)
I mån av tid återkommer ja. Men nu vet ni att vi lever och frodas och bara lever gott.

Imorgon blir Faggen (Agnes) 11 månader!!! Gaaah hallå, stoppa tiden!
Hon utvecklas som hon ska men det återkommer jag till med senare.

Ha en UNDERBAR dag folkisar.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Ja men det var ju superkul :) kul att träffa dig med :D Vi får göra om det snart!

Kram

2011-06-06 @ 09:29:08
URL: http://lillsandra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback