hej igen...

2011-06-22 @ 11:17:10
ja nu är jag här igen.. känner att jag har tok tråkigt så jag kan väl plinka på lite här medans hallonet sover!
Men eftersom det bruka vara så att när man väl sätter sig eller ska göra nått eller ens bara tänker "gud va skönt att hon sover nu, nu kanske hon sover en timma eller mer" nä då brukar dom ju ALLTID vakna.. Men än så länge sussar hon!

Kom på även nu när jag stod i duschen att Agnes har många namn hon, det vi mest kallar henne är Faggen... WHY? det vet vi inte, det har bara blivit så. Jens kan kalla henne barnet med men det är ju en annan femma. Men om jag skriver om henne typ här på bloggen så kallar ja henne miljoner olika namn.. Men som dom säger, kärt barn har många namn!
Jens kallar jag bara Öhhh eller hurru! haha ;)
Han kallar mig oxå det men ibland så slänger han ur sig gumman eller babe ;) höhöhö
Och det är INTE många gånger jag har hört han säga Angelica! Varför äre så?
Och när han väl säger det då blir jag rädd, då tror jag att jag har gjort nått eller att det är en allvarlig disskution som kommer typ ;) Och dom brukar jag vika mig för om jag inte känner längs inne i hjärtat att jag kommer vinna. Känner jag att han har överläge då blir jag sur och slänger upp handen och säger " Nu har vi disskuterat klart, PUNKT" och så går jag därifrån...haha normalt eller?

Gud dom skickade nyss från jobbet och ville att jag skulle jobba ikväll och det gör sååå ont i mig att tacka nej dels för att det är en del pengar plus att man sparar dagar, men jag är inte pigg alls och vill inte smitta patienterna! Men det kommer fler tåg som man bruka säga.

Nu vaknade Faggen så nu ska jag klä henne sen åker vi till mamma och tömmer hennes kyl och frys!
Agnes äter alltid hur mycket som helst där, jämt nått i munnen. Och hemma får man "muta" henne med mat.. haha
Samma sak när vi är hos hennes Morfar, där äter hon som en klocka! Tydligt att jag serverar skitmat här hemma..

Och en sak till, varför blir barn så lugna hos Mor och Far föräldrar? Vad gör dom som inte vi föräldrar "klarar av"? hahaha
Tål att tänkas på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback