Löshåret...

2011-06-23 @ 07:14:45
Ja det är ju ett promblem för sig det med.. jag vill inte ta ut det förrän efter dopet! Men känner att jag egentligen borde det då jag upptäckte en knut igår kväll som jag fösökte trassla upp med eftersom jag haft det ett tag så har det blivit längre så det gick inte att trassla upp... just nu är det ett dilemma för mig! ska jag försöka ta ut det och sätta in det igen eller ska jag bojkotta det totalt?! Varför klippte jag av mig håret? ;) haha ja det bästa är ju att vara efterklok serru... kommer ALDRIG mer klippa av mig håret. Och nu ska jag spara långt och jag kommer ALDRIG mer klippa mig ;) hahaha inte ens toppa håret. Punkt och slut!

Idag är dagen med det stora D.et här. Agnes ska på läkarbesök och få vaccinet och vi ska väl ha en lite kontroll.. allt kommer gå super men det är mamman som är lite nervös. Jag hatar när Agnes gråter, hon gråter så man ser verkligen hur ont det gör för henne och då börjar jag med att gråta. Min lilla bäbis ska inte behöva ha ont! Gud jag grinar mer än Agnes ja, men man är blödig som sjutton. Jag blir tårögd tillomed när vi åker på dom andra läkarbesöken ang olyckan, men det kanske är en annan sak eftersom det är sååå sjukt jobbigt att bli "påmind"!

Nej folket nu ska vi käka frulle här hemma och göra oss klar för kl 9 ska vi vara i GA Kyrkan för en liten träff med Prästen som sagt. Idag hade jag även räknat med skit väder eftersom jag har MASSOR egentligen att göra innan dopet. Allt ska ju inhandlas och jag tänkte att jag skulle ha bakat det som går att frysa in och fixa med allt annat.
Men ser ju nu att det verkar bli en fin dag idag, eller ja...nu kom det massa moln!

Ha en underbar dag folket....toppen toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback