Nu är jag grinig här. Tänk om jag fick et...

2011-06-13 @ 21:31:12

Nu är jag grinig här. Tänk om jag fick ett beslut ang min käke...gud detta kommer ta livet av mig. Denna kroniska värk och denna fördjävliga huvudvärk som kommer titt som tätt är en hård match. Jag får sååå ont så jag kräks och nej det är inte migrän utan spänningar från käkmuskeln som ger mig denna smärta. Den är så stark att ingen tablett hjälper och det slutar med att jag grinar mig till sömns pga smärta. När ska detta få vara över? När ska doktorn göra nått åt det? Vem har ryggrad att åtminstonde kunna ta ansvartet istället för att alltid bolla problemet vidare? Hur många läkare och hur många röntgen ska jag behöva genomgå? Jag har redan gjort 5 st CT och tre MR......och ska nu igen in på en till MR! ...Och alla vanliga röntgen jag har gjort! Gud jag blir så arg, besviken och rent ut sagt så jävla ledsen över att jag inte kan få bort denna smärta i käken, ryggen och huvudet!! Imorgon få jag återigen ringa och kolla vad som ska ske för nu är jag trött på detta. Inte ens starkare värktabletter kan dom skriva ut, utan jag ska knapra dessa jävla 500 mg alvedon gånger flera hundra utan någon vidare hjälp! Jag äter lätt två-tre askar i månaden, är det normalt? Nej nu ska jag lägga mig under täcket och hoppas på att jag somnar innan det värsta bryter ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback