såja..

2011-06-26 @ 12:36:26
nu har jag lugnat mig efter morgonens-irritations-moment.....

iaf, chefen från 25b ringde mig här om dagen och frågade om jag var sugen på att jobba lite mer i sommarn då det uppkommit lite problem och absolut sa ja så nu funderar jag på att bryta min föräldrarledighet och spara på dagarna då det kommer att gå runt ändå ;) höhö så det blir ju ca 70 dagar som jag kommer att kunna spara in vilket är ju absolut inte fel alls.

Agnes har varit på 1-års kontroll och fått sprutor vilket gick hur bra som helst. Hon fick massa beröm eftersom dom tycker hon är så tidig pga att hon är så liten så det värmde ju. Dom var impad över att damen går och ratar att krypa nuförtiden. Vi ratar det inte eftersom nu är det bara massa spring överallt.. haha
Hon snubblar på sig själv och slår sig illa hela tiden. Stackarn är alldeles blå lite överallt! Men det här väl till.. Hennes panna är grön/lila efter den lilla olyckan då hon tittade lite för nära på dörrkarmen.

Annars är allt tipptopp.

Nu ska jag lägga omkull mig på soffan och mysa med William som snart blir hämtade av mamma sin, vilket jag tycker är såååå tråkigt :( men men vi ses ju snart igen!

på återseende, hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback