13 mars...

2011-03-13 @ 08:29:22
Återigen tiden bara rullar iväg... 13 mars redan! Kändes som nyår igår...
Igår iaf gick jag och min älskade familj från granloholm till nacksta... ojojoj höll på att halka och slå ihjäl mig hundra gånger! Tog ca 45 minuter att promenare men det va hur skönt som helst.
Sen hämtade vi upp lille William för vi saknade han sååå mycket, så då åkte vi hem och käkade lunch sen fick W en innebandyklubba av jens (den 10000) han får nu så vi gick ut och spelade hockey samtidigt som vi gick ner till ica och köpte snarra, plus att vi va ute en timma och spelade hockey! Åhh herregud vad vi skrattade åt William. Vilka uttryck han har...han va dommar med viffelpipa samtidigt som han var målvak och back och ja allt han var. Dom gjorde hockey bråk och ja sköt straffat. Jens kastade upp han i en snöhög och då fick han matchstaff och ja allt som hör till. Grannars stannade upp och frågade om det va hårdträning och Jens sa att det skulle börjas i tid om han någon gång skulle bli hockeyproffs!

Varför berättar ja det egentligen?
Jag ville blogga lite men hade inget annat som kom upp i huvudet!

Bilen är iaf FORTFARANDE på verkstaden och jag HOPPAS OCH BER om att vi får tillbaka den imorgon (månda) för nu är vi handikappad!

Idag ska vi iaf till Åke (morbror) och käka tre-rätter ;) Inte fel alls känner jag!

Såg nu att jag btw hade ca 70 läsare om dagen! Vilka är ni?!?!? =)
Vore ju trevlans att veta vilka som följer än eftersom jag inte har 70 vänner ;) hahaha

Nä nu har jag druckit två kpppar kaffe och känner hur för mycket det var, jag har nog fått en koffeinkick (?) huuuuua sånt är inge vidare hurru!

Tänkte lägga över lite kort iaf från kameran ikväll (om tid finns) på min lilla skutta som är sååå stor nu och har fått en temprament av dess like! Hur "tränar" mn upp barns temprament?! Kan man det eller kommer hon v så här nu?

Hon älskar iaf att få sitta med oss när vi äter och SUGER på en smörgås... hon suger på den tills det blir deg sen blir hon förbannad och vill ha en ny! :D Lilla snuttan som är en egen person nu, varje gång hon ser sig själv så vinkar hon och ska pussa på spegeln. Hon har återigen "hittat" den fruktansvärt mycket höööööga och ljusa tonen nu så det är skrick och tjut hela dagarna... hon har fått tillbaka det där med att klappa händerna så nu när vi sjunger klappar hon händerna och sjunger med...
När hon ser Jens eller mig gå förbi ropar hon mammamaa eller papapapaapp... men det kanske jag redan har sagt?

Nu vaknar trollet så nu ska vi leka och mysa



Kommentarer

Postat av: Sandra

wincent följer din blogg han :)

2011-03-13 @ 09:29:57
URL: http://www.sandra-bergsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback