F*rbannat!

2011-03-24 @ 17:46:36
Känner i kroppen att jag har fruktansvärt mycket ilska... gaaah!
Varför? Jaaa säg det folket.. borde inte jag vara lycklig och glad att jag har världens bästa fästman och världens vackraste dotter! Joo det är jag verkligen glad och lycklig för... men det är annat skit som gror och bara sväller och sväller. Men som man är så säger man inte ifrån! Man tackar och tar emot men man vet innerst inne att så är det egentligen inte. Jag orkar inte ta en disskution med vuxna människor om saker man tycker borde vara helt naturliga... man är som en lite dörrmatta känns det som! Kliva på och stampa av sig skiten gång på gång!

Nää nu ska jag börja bli ego! Ett nej eller nått borde ju inte sitta så långt inne!?!
Jag ska hitta mitt Nej:ande ska du få se, sen ska jag enbart säga nej och säga ifrån om jag tycker nått är fel!


Och en sak till jag blir j*vligt förbannad på är f-kassan! Hur i hela himelens dagar hade dom tänk ang utbetalningarna?!?!
Gaaaaah jag är förr den 25:de vilket då betyder att jag får pengar kring den 27:de... har inte jag räkningar som ska vara betalda den 27?!? Joo tänk för att det har jag! Jo typ bilen, elen, tv och ja allt.. inte för att jag har fått påminelse men ändå! Det är själva grejen jag stör mig på... Kärringen som jag frågade sa "jjaa men det är inte vårat problem" Jooo kärringjävel det är ju det eftersom det är NI som betalar ut pengarna!

Klåpar helvete... och den som sa att man skulle leva gott och ha det bra när man va mammaledig.... fuck you!
Äre inte då om något man behöver ha mer pengar! Jag hade mer pengar när jag va sjukskriven är vad jag har nu.. och nu har jag en till mun att föda plus en till rumpa att hålla ren och torr... och hon går verkligen inte på toa!!!!

Nä nu ska jag göra nått annat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback