Löshår?!

2011-03-09 @ 11:36:58
Världen, en sak bara! Vart är alla mina läsare? Statistiken har rasat drastiskt.. haha why? Är jag inge skojsig mera?!
Jag kanske är dålig på att uppdatera men jag ska ÅTERIGEN bättra det, i mån av tid slänger jag in ett inlägg. Man har ju som sagt inte all tid i världen längre.. Men iaf

Jag har nu beställt löshår, vilket är super eftersom jag nuförtiden är korthårig och ångrar mitt beslut =) tur det finns lösningar på allt!

Så förhoppningsvis kommer det imorgon eller på freda :D ME HAPPY!

Nu nu ska jag och min älskade familj baxa på oss kläder och gå ut på en lite prommis i den härliga vårvädret, dock ingen sol idag men det är skönt iaf.

På återseende<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback