Paaaaaarty!

2011-03-25 @ 19:32:22
Ja man känner sig lite party sugen... men är jag redo?! Hmm det är frågan det!
Agnes har som sagt bara varit borta från mig EN enda natt på 9 månader.. knappt så hon varit borta från mig en längre tid en ca 30 minuter på dagen!
What to dooo?
Ja är sugen på att gå ut men känner på samma gång att min lilla prinsessa behöver mig mer än vad jag behöver en utekväll.  Hur jag tänker då är ju att hon kräver MINST lika mycket energi av mig varje dag! Och bara för att jag varit ut så vill hon inte sova längre eller bara ha en mysdag.. neee jag måste slipa på denna känsla ang utekväll/bortlämning och ja allt som hör till!
Det hade iaf varit kul att vandra ut i Sundsvalls nattliv och kolla så allt står i sin ordning som när jag lämnade den i September 2009!

Idag vart det en vepa på birsta med Sandra och Wincent! Frulle på ikea....suuuper bra och fruktansvärt gott!
Inhandlade:
*fyra par solbrillor (?)
*en mössa till Agnes (hello kitty såklart)
*topps så vi kan rengöra öronen
*OB =))

Sen tro ja inte nått mer fick följa med hem! Nee det va nog allt det..
Vart inte på nå shoppinghumör och pkånkan tillåter inte nå speciell shopping denna månad med tanke på alla härliga räkningar som har kommit! Häääärliga tider...

Nä nu ska jag mysa med Jensen vilket är väldigt behövligt eftersom det var ett tag sen vi bara kramades en låång stund!

På återseende <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback