Skapa ett inlägg!

2011-03-16 @ 19:52:48
Ska nu försöka skapa ett inlägg här till er om allt som händer.

Bilen är tillbaka vilket känns förjävla härligt.. inte handikappad längre ;) weeej
Så nu brassar vi runt för fullt för att bara visa att vi inte är bil-lös längre... haha

Åkte hemmifrån redan halv nio imorse och kom hem vid halv sju.. ja vi har ABSOLUT INTE åkt runt i bilen hela den tiden utan vi åkte till min morbror och tvättade pärlan sen bjöd vi in oss på midda med..opps! Men ingen led av det mer än han som fick umgås med oss hela jävla dagen!

Har jag talat om för er att vi har skaffat en lite sisseunge? Nää det har jag nog inte gjort, en liten håkan ska få flytta hem till oss i typ maj =) Såå mysigt så kommer det bli! Han är super mysig och vill bara kela hela tiden. Han bor hos min morbror just nu eftersom han är så liten än, så vi har busat och myst med han idag med.
Agnes är så snäll och go med Håkan så det inte är klokt, klappar fint och ska pussa hela tiden!
Så jag tror detta kommer bli super bra.
Nu längat vi efter våran nya bäbis och ställer in oss mentalt på att det kommer bli många mer AJJABAJJA fraser, men det få vi leva med!

Vad händer mer då måtro?
Kontot är typ sop rent eftersom vi fick en jääävla räkning på bilen, men ja... vi har iaf en ny motor och kolvar och topplock och packningar och allt som hör till!!!!
Så nu borde INTE bilen krångla mer på ett par år iaf...*peppar peppar*

Snart är det fjällerna... ska bli så fruktansvärt mysigt så jag tror jag kommer stänga av telefon (endast mamma som ringer ändå) Vi ska sitta ute hela dagarna och åka massor av pulka och allt som hör till!

Har satt i löshåret med, nedrans snyggt. HUR I HELVETE KUNDE JAG KLIPPA MIG EGENTLIGEN!?!? hahaha men det gjorde ja när jag inte var i mina sinnesfulla bruk tydligen!
Men det växer ju ut säger alla... NÄ det gör inte det, det tar typ flera år att få tillbaka mitt långa mörka underbara hår..
ALDRIG MER!!!!

Ang mitthems grejen så går det frammåt. Borde få svar inom ett par veckor men allt var typ klart LF väntade bara på ett papper från hsb sen så.

Snart är det vår och det är fan så skönt, herregud dessa overaller hit och fan allt... jag längtar tills sessi kan ta på sig en jacka och en mössa!
Jag längar tills man kan köra in fötterna i ett par ballerina och bara gå ut i jaaa.. trosorna typ

Så ge mig sommar och vår sen skiter vi i hösten och vintern?

Har även konstaterat att vi behöver köpa en diskmaskin! Gaaah jag blir galen på denna disk, jag ljuger inte om jag säger att vi diskar 4 gånger om dagen.. det värsta som finns är när det även ligger disk kvar i baljan när man lägger sig. Är väl fruktansvärt tråkigt att kliva upp och se ett berg av disk! Nej nej, känner att det är en prio 2 efter att vi betalat ett X-antal tusenlappar till verkstaden... puuuuh "det går bra nu kompis, pengarna bara rullar in"

Nä nu vart jag deppad av att veta att halva årsinkomsten kommer att gå åt bilen, så nu ska jag köra ner ansiktet i godisskålen och gråta och diskutera med Jens ang mitt dåliga pengarsinne!

Hej då.
Korten kommer en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback